Huisregels en algemene voorwaarden

1 Drugs
Drugsbezit, koop, verkoop of gebruik van drugs is nadrukkelijk verboden in The Suite Amsterdam.
The Suite Amsterdam neemt afstand van aansprakelijkheid of schade die is ontstaan door gebruik of aanwezigheid van drugs. Roken is uitsluitend toegestaan op de eerste verdieping (lounge en keuken).

2 Overlast
Bij constatering van overlast wordt het gebruik per direct beëindigd zonder restitutie. De toevoer van elektriciteit, verlichting, verwarming en airco van The Suite Amsterdam is op afstand bedienbaar. Bij overtreding van de huisregels behouden we ons het recht voor om de toevoer van deze diensten zonder restitutie (permanent) te onderbreken, het bezoek per direct te beëindigen, en het maximale borgbedrag van €300,- in rekening te brengen.

3 Maximum aantal personen
Wij zijn een Bed and breakfast-faciliteit en volgen de gemeentelijke regelgeving strikt. Dit houdt o.a. in dat wij het maximale aantal van 4 personen hanteren die gelijktijdig aanwezig kunnen zijn. De eerste twee personen zijn in de huurprijs inbegrepen. Voor overige personen geldt een meerprijs van €75,- per uniek persoon die het gebouw betreedt, ongeacht de duur van zijn of haar aanwezigheid. Extra personen dienen bij voorbaat te zijn aangemeld bij het beheer van The Suite Amsterdam. Overtreding van deze regel betekent directe beëindiging van het verblijf in The Suite Amsterdam. Tevens behouden we ons het recht voor om het maximale borgbedrag van €300,- in rekening te brengen. Naast het verlies van de borg bedragen de kosten van ontruiming ten minste €300,-

4 Schade en verlies van accesoires
De huurder is verantwoordelijk voor The Suite Amsterdam en alle aanwezige objecten in The Suite Amsterdam. Vermissing of beschadiging van objecten en interieur is voor rekening van de huurder. Huurder accepteert de financiële consequenties in geval van verlies of beschadiging. In geval van schade aan meubels en/of materiaal worden de vervangingskosten in rekening gebracht. Borgstelling is via credit card of contant vooraf. Kosten door schade, braak of verlies van materialen/accessoires worden via de creditkaart of afgegeven contante borg verrekend.

5 Aanwezigheid van meubilair en accesoires
The Suite Amsterdam is uitgevoerd in BDSM-thema. Het interieur en accessoires ondersteunen het thema maar de aanwezigheid van specifieke meubels, accessoires of andere inventaris is nooit gegarandeerd. Wij raden altijd aan dat u zelf zorgdraagt voor de aanwezigheid van uw favoriete accessoires.

6 Identificatie
U dient zich bij de incheck te legitimeren met een geldig legitimatiebewijs voorzien van een duidelijke foto en n.a.w. gegevens. De kopie van dit legitimatiebewijs wordt uitsluitend gebruikt i.g.v. wettelijke onregelmatigheden. Bij vertrek uit The Suite Amsterdam worden uw gegevens vernietigd.

7 Gevonden voorwerpen
The Suite Amsterdam is niet aansprakelijk voor achtergebleven goederen of andere vergeten materialen.

8 Sleutels
We maken gebruik van geregistreerde en gecodeerde sleutels. Bij verlies van de sleutel van de voordeur dienen wij voor de veiligheid van alle toekomstige gasten het slot en de sleutels te vervangen. Bij het verliezen van een sleutel betaalt u €300,- vervang en reparatiekosten.

9 Check-in Check-out
Regels check-in en check-out;
– Wij willen u vragen om op de afgesproken tijd aanwezig te zijn, mocht dit niet lukken, laat dit dan minimaal 4 uur van tevoren weten. The Suite Amsterdam heeft geen receptie, waardoor onze gastheer/gastvrouw speciaal op u zal wachten. Het bijtijds aanpassen van de inchecktijd is kosteloos. De extra kosten voor het wachten van de host na de afgesproken tijd bedragen €15,- per half uur of deel van een half uur.  Het eerste kwartier brengen we niet in rekening.
Wij raden u met klem aan om de regels omtrent de checkout goed door te lezen. Dit voorkomt inhoudingen op uw borg of aanslagen op uw creditcard. www.thesuite.amsterdam/checkout

10 Disclaimer
Op geen enkele wijze is The Suite Amsterdam verantwoordelijk voor schade ontstaan in of in relatie tot The Suite Amsterdam of anders gerelateerd aan The Suite Amsterdam.

11 Afzeggingen
Wij rekenen 50% van het boekingsbedrag bij een afzegging langer dan dertig (30) dagen voor de boekingsdatum.
Wij rekenen 100% van het boekingsbedrag bij een afzegging korter dan dertig (30) dagen voor de boekingsdatum of bij geen afzegging.
Reserveringen zijn niet overdraagbaar aan derden.

12 Medische coulance
Er wordt geen coulance betracht in geval van afzegging door medische noodzaak van huurder, partner, vrienden, familie of gasten van de huurder.
Er wordt geen coulance betracht in geval van afzeggingen door besmetting door Covid-19 of reisrestricties ten gevolge van maatregelen opgelegd door de rijksoverheid ivm Covid-19. Uitsluitend in geval van sluiting, door overheidsmaatregelen, van The Suite Amsterdam restitueren wij de volledige reservering.

13 Verplaatsing van reservering
Het verplaatsen van een bevestigde reservering is uitsluitend onder strikte voorwaarden mogelijk.
• De maximale termijn verloopt twee weken voor aanvang van de bevestigde reservering. Reserveringen binnen de termijn van 14 dagen komen niet in aanmerking voor verplaatsing. Verplaatsingen van reserveringen langer dan 90 dagen voor reservering nemen we kosteloos in behandeling mits er, naast de datum, geen administratieve wijzigingen plaatsvinden.
• De nieuwe datum dient direct gereserveerd en in zijn geheel voldaan te worden. Directe voldoening van de gehele reservering kan geschieden via betaalverzoek/bankoverschrijving of via creditcard-belasting. De toeslag voor creditcard transacties is 5% ivm  bankkosten.
• Prijs €105,- voor het verplaatsen van reserveringen van zondag, maandag, dinsdag, woensdag en donderdag en €85,- voor de vrijdag en zaterdag. De genoemde prijzen gelden per avond.
Toelichting tarief: Aangezien de meeste van onze gasten lang van tevoren reserveren, bestaat er bij het vrijgeven van gereserveerde data het risico op inkomstenderving. Zelfs bij vrijgekomen data binnen 6 weken is het percentage “niet opnieuw verkochte dagen” zeer hoog. Het risico bij de vrijdag en zaterdag is kleiner dan bij de overige dagen. Een ander kostenaspect zijn de meerdere administratieve inspanningen die worden verricht voor het verplaatsen van de reservering zoals o.a. de financiële afhandeling en het opmaken en versturen van de nieuwe bevestiging.

14 Aansprakelijkheid
De huurder is aansprakelijk voor alle boetes, die de verhuurder of pandeigenaren opgelegd krijgen en die voortkomen uit het niet naleven van de huisregels/algemene voorwaarden tijdens het verblijf. Huurder is tevens ook aansprakelijk voor alle juridische- en proceskosten die voortkomen uit het niet naleven van de huisregels. Huurder is ook verantwoordelijk voor de derving van inkomsten die voortvloeit uit het niet naleven van de huisregels/algemene voorwaarden.

15 Minderjarigen-beleid
De aanwezigheid van minderjarigen is nadrukkelijk niet toegestaan in The Suite Amsterdam. De aanwezigheid van minderjarigen is tevens niet toegestaan onder toezicht van ouders of wettelijke voogden. 

16 Huisdieren
Huisdieren zijn nadrukkelijk niet toegestaan in The Suite Amsterdam

17 Linnengoed en citytax (toeristenbelasting)
Alle genoemde prijzen zijn exclusief linnengoed (€20,-)
De gemeentelijke toeristenbelasting bedraagt 10% van de volledige reserveringskosten.

18 Vroegtijdige beëindiging verblijf
Het niet naleven van onze huisregels/algemene voorwaarden kan onmiddellijke beëindiging van het verblijf zonder enige restitutie tot gevolg hebben. Tevens behouden we ons het recht voor om (achteraf) het volledige borgbedrag van €300,- in rekening te brengen, zonder mogelijkheid tot correspondentie. Bij redelijke verdenking van overtreding van de huisregels zijn wij zonder voorafgaande toestemming bevoegd om The Suite Amsterdam te betreden. Tevens zijn wij ook bevoegd om derden toestemming te verlenen om The Suite Amsterdam tijdens uw aan- of afwezigheid te betreden.

19 Privacy
In verband met uw privacy worden eventuele creditcard-belastingen uitgevoerd zonder omschrijving of verwijzing naar The Suite Amsterdam. Bank- en/of creditcard kosten komen voor rekening van de kaarthouder.

20 Administratiekosten
Administratiekosten bedragen minimaal €50,- per actie

Wat onze klanten over ons zeggen

"Your Fantasy is My Command"

Simone en Mark