Checkout

Checkout/oplevering/schoonmaak                        (English underneath)

Gewaardeerde gast, we hopen dat u een onvergetelijk verblijf heeft gehad in The Suite Amsterdam.
Wij hopen ook dat u The Suite aan ons overdraagt zoals u het heeft aangetroffen, zodat wij The Suite weer schoon en op tijd kunnen aanbieden aan onze volgende gasten.

Dit houdt o.a. in dat:

  • U op tijd met al uw bezttingen het pand heeft verlaten (uiterlijk 1130 uur of 1730 uur na een middagboeking) 
  • U de twee sleutels van de voordeur op de bar in de keuken heeft achtergelaten.
  • De kleine vuilniszakken zijn gedeponeerd in de grote vuilnisbak in de keuken.
  • Al het gebruikte bedlinnen en gebruikte handdoeken in de keuken worden achter gelaten.
  • Er geen afwas meer aanwezig is en dat al het servies en bestek schoon en droog is opgeborgen.
  • Er geen sporen van vloeistoffen zichtbaar zijn op vloeren, muren en overige oppervlakten.
  • Alle meubels op de originele plek staan.

Tijdens de checkin kunt u het bovenstaande controleren en eventuele afwijkingen direct aangeven zodat het meteen verholpen kan worden.
Met het ondertekenen van de gebuikersovereenkomst verklaart u dat u The Suite Amsterdam schoon en onberispelijk in gebruik heeft genomen.

Het starttarief voor onze schoonmaakdienst is €50,- , schoonmaakkosten kunnen oplopen tot €200,-

LET OP!!! Glijmiddel op oliebasis of andere vloeistoffen die olie bevatten zijn nadrukkelijk niet toegestaan in The Suite Amsterdam. Ook siliconen zijn niet toegestaan. Extra schoonmaakkosten voor de reiniging van olieresten of siliconen worden doorberekend en ingehouden op de borg. Voor het verwijderen van olieresten en siliconen rekenen wij ten minste €75,- We hebben altijd glijmiddel op waterbasis beschikbaar (op aanvraag tijdens de checkin) 


 

Checkout / delivery / cleaning 


Dear guest, we hope you had an unforgettable stay at The Suite Amsterdam. 
We also hope that you hand over The Suite to us as you found it, so that we can offer The Suite clean and on time to our next guests. 

This means, among other things, that: 

  • You have left the building on time with all your luggage and equipment (no later than 1130 hours or 1730 hours after an afternoon booking) 
  • You left the two keys to the front door on the bar in the kitchen.
  • The small garbage bags are deposited in the large garbage can in the kitchen. 
  • All bed linen and towels are left behind in the kitchen.
  • There are no more dishes and that all crockery and cutlery is stored clean and dry. 
  • No traces of liquids are visible on floors, walls and other surfaces. 
  • All furniture is in its original place.

During the check-in you can check the above and indicate any deviations immediately so that it can be remedied.
By signing the user agreement you declare that you have put The Suite Amsterdam into use in a clean and flawless manner.

PAY ATTENTION!!! Oil-based lubricants or other liquids that contain oil are expressly not allowed in The Suite Amsterdam. Silicones are also not allowed. Additional cleaning costs for cleaning oil residues or silicone are charged and deducted from the deposit.
For the removal of oil residues and silicone we charge at least € 75, - We always have water-based lubricant available (on request during check-in)

January 2021
Su
Mo
Tu
We
Th
Fr
Sa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
.23
.24
.25
26
27.
.28
29
.30
31

Beschikbaar

Gereserveerd vanaf 19.00 uur, uitcheck volgende dag 11.30 uur | Tarief € 249,-

Gereserveerd vanaf 13.00 uur. uitcheck volgende dag 11.30 uur | Tarief € 289,-

Beschikbaar vanaf 19.00 uur

  • Wat nog meer?

    Wat nog meer?

    Mocht je naast een geweldige tijd in The Suite nog tijd en zin hebben om iets van Amsterdam te zien, dan kan dat natuurlijk! Amsterdam ...

    Lees meer
  • Parkeren

    Parkeren

    Wist je dat op 10 minuten lopen van The Suite, de goedkoopste en grootste parkeergarage van het centrum van Amsterdam te vind...

    Lees meer
Meer nieuws